× Welcom op Highway Hornets Forum!

Vertel ons en onze leden wie je bent en hoe je op dit forum terecht bent gekomen.

Vraag Even voorstellen

• Cobaard
  • Cobaard's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
4 jaren 9 maanden geleden - 4 jaren 9 maanden geleden #463 door Cobaard
Cobaard heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Even voorstellen
Laat ik mij even voorstellen: Co Kessen, 64 jaar jong en al weer 9 jaar geleden gestopt met werken (MinDef) en dus volop tijd om samen met mijn vrouw op de motor Europa rond te reizen. B) Als “laatbloeier” in 1995 mijn A rijbewijs gehaald en t/m 2013 eerst op een Pan European ST1100 en daarna op een ST1300 zo'n slordige 150.000 km gereden. In sep 2013 een nog geen 2 jaar oude BMW R1200RT met 1650 km op de teller gekocht. In de laatste 9 jaar 4 x in Schotland en 4 x naar de Noordkaap geweest (Mijn Avatar is een foto, welke door mijn vrouw van mij is gemaakt in combinatie met de middernachtzon in Noorwegen). Jaarlijks staat ook Zuid Duitsland /Oostenrijk / Italië op de agenda. Zoals reeds aangegeven is mijn vrouw een trouwe “bijrijder” en voor 2015 staat Ierland, de Moezel en wederom Zuid Duitsland op de agenda. Waarom aangemeld op dit forum: tijdens het “googlen” kwam ik regelmatig op het MotorForum, het RT forum en youtube The Highway Hornets” tegen en toen ik de website zag kwam ik ook het forum tegen, en zo is het gekomen. Hopelijk kunnen wij elkaar met info en ervaring voeden. Co Kessen :lol:
Laatst bewerkt: 4 jaren 9 maanden geleden door Cobaard.

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
4 jaren 9 maanden geleden #464 door Marcel
Marcel antwoordt op het onderwerp: Even voorstellen
Goedemorgen Co,
Zo te lezen hebben inderdaad veel overeenkomsten. Welkom op onze website! Wij (Jeroen, Otto, Gerard en Marcel). Beschrijven op deze website onze avonturen, hoewel ik door drukke werkzaamheden wat achter loop. Ik hoop dit komende weken in te lopen. 1500000 toer kilometers, tjonge dat is veel. Ik werk nog, en dat helpt niet hierbij. Mijn echtgenote rijdt ook en afgelopen jaar naar Noorwegen geweest. Dit jaar gaan de Hornets naar Ierland, zag dat ook in jouw plannen staan.

Groetjes,
Marcel

Real hero's wear dog tags

Please Inloggen to join the conversation.

Tijd voor maken pagina: 0.074 seconden